Lleida és la sisena ciutat més cara de l'estat espanyol per agafar un taxi, segons un estudi de l'agència de consumidors Facua que ha analitzat les principals 52 ciutats d'Espanya. La capital del Segrià comptabilitza 52 punts sobre 100. Tarragona està en el primer lloc (84 punts), Girona es troba en quart lloc (62) i Barcelona tanca el top-10 de les ciutats amb els taxis més cars (45 punts). A l'altre extrem, les tres ciutats més barates són Arrecife, les Palmes de Gran Canària i Ceuta.
Segons l'anàlisi, quasi la meitat de les ciutats de la mostra (22) han apujat les seves tarifes respecte el 2017. L'increment més gran de la carrera mínima s'ha detectat a Logronyo, amb un 31,28%. El preu de la carrera mínima en horari diürn ha augmentat un 2,38% en el cas de Barcelona, un 2,17% en el cas de Girona i un 1,81% en el cas de Lleida. Tarragona no ha crescut.
En l'horari nocturn, Girona ha apujat la tarifa un 3,13% i ocupa el segon lloc a la llista de ciutats que més l'han apujat, per sota de Melilla, que ha crescut un 6,25% respecte el 2017. A Barcelona el preu en horari nocturn ha pujat un 2,38% i a Lleida un 1,72%. Tarragona s'ha mantingut estable.
Podeu consultar totes les dades en l'estudi de Facua.
Lleida, la sisena ciutat més cara de l'Estat per agafar un taxi
Societat
Segons un estudi de Facua, Tarragona es troba en primer lloc, Girona es troba al quart lloc i Barcelona al desè
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’octubre de 2018 a
les 23:03
Actualitzat el
18 d’octubre de 2018 a les
23:06
Et pot interessar
-
Societat
Condemnat a dos anys de presó un home de 93 anys per una agressió sexual a una dona amb discapacitat a Juneda
-
Societat
La 37a Fira del Torró d'Agramunt s'amplia a tres dies i dedica el darrer als cuiners de Ponent
-
Societat
Sexenni anuncia una aturada indefinida amb un últim concert a la Sala Apolo
-
Societat Busquen a Lleida un home després de masturbar-se en un autobús i treure una navalla
-
Societat L’ICS suspèn quatre anys una metgessa de la presó de Ponent per tres actuacions en guàrdies
-
Societat
Denuncien una empresa d'autocars de Guissona per usar el tacògraf d'un mort
