L'aeroport de Lleida-Alguaire ha recuperat aquest divendres el vol a Palma després de les restriccions al Segrià pels rebrots de Covid-19.
El mateix conseller de Territori i Sostenibilitat, Damià Calvet, ha celebrat la recuperació d'aquesta ruta a través de la companyia Air Nostrum i ha remarcat que es tracta d'una "connexió que suma en la reactivació econòmica de les terres de Lleida des d'una infraestructura industrial i tecnològica com és l'aeroport".
Els trajectes s'havien restablert al 3 juliol amb la finalització de l'estat d'alarma però només es van poder fer un dia perquè l'endemà es va anunciar el confinament perimetral del Segrià.
Segons Territori, en aquest primer vol recuperat han arribat a Lleida-Alguaire 42 passatgers procedents de Palma i n'han marxat 30.
La ruta recupera l'habitual operativa dels caps de setmana, divendres i diumenges amb un trajecte d'anada i tornada cada dia.
Lleida recupera el vol a Palma des d'Alguaire després de les restriccions al Segrià
Es reprenen les rutes tots els divendres i els diumenges després de ser suspeses al juliol pel confinament perimetral
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2020 a
les 17:53
Actualitzat el
04 de setembre de 2020 a les
17:55
Et pot interessar
-
Societat
Les famílies de l'escola Gaspar de Portolà demanen diàleg per evitar el tancament d'una línia d'I3
-
Societat La collita d'ametlla podria augmentar un 7% enguany a Catalunya
-
Societat Els docents aixequen tots els talls de carreteres en el marc de la vaga arreu de Catalunya
-
Societat
La calor extrema al maig pot encarir gairebé 30 euros les factures domèstiques
-
Societat
Centenars de docents es manifesten a la C-12 a Lleida en una nova jornada de vaga
-
Societat
Tàrrega impulsa «Reconstruïm Pedrolo», una nova experiència educativa sobre l’autor
