Lleida reforçarà la presència policial al carrer amb motiu de les festes nadalenques amb una campanya de trànsit i seguretat ciutadana, un dispositiu que té l'objectiu d'augmentar la vigilància a les principals zones comercials de la ciutat i reforçar els serveis destinats a la regulació del trànsit, amb una major presència efectiva al carrer durant tots els dies de la campanya i, de forma especial, els dies on hi ha més presència a les àrees comercials.
L'alcalde Miquel Pueyo ha afegit que la campanya també té l'objectiu de dissuadir i evitar "al màxim" els furts en zones comercials o major afluència de persones. L'intendent de la policia, Josep Ramon Ibarz, ha dit que volen incrementar la sensació de major seguretat al carrer.
El paer en cap i l'intendent han coincidit en assenyalar que es recomanable seguir consells com primer els desplaçaments a peu i en transport públic, no acumular efectiu en les botigues o no deixar als vehicles objectes de valor a la vista, entre d'altres.
Pueyo ha agraït el treball conjunt dels cossos policials a Lleida en dies com aquests amb gran afluència de trànsit i vianants en les principals vies de la ciutat com poden ser l'Eix Comercial, l'Avinguda Catalunya, Rambla d'Aragó, Balmes, Rovira Roure, Ricard Vinyes, Prat de la Riba, Passeig de Ronda, i Príncep de Viana, entre d'altres.
La campanya, que ja s'ha iniciat, s'allargarà fins al pròxim 9 de gener.
Lleida reforça la seguretat policial als carrers amb motiu de les festes
La Guàrdia Urbana reforça els efectius per garantir la fluïdesa de la mobilitat i evitar furts a zones comercials
ARA A PORTADA
-
FiraTàrrega 2026 reunirà 57 espectacles i reivindicarà el teatre com a espai de trobada Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
La plantilla de Correus de Balaguer denuncia la manca de personal i alerta del deteriorament del servei Àlvar Llobet i Sotelo
-
Rècord de participació a les PAU a Lleida amb 2.694 estudiants i controls per detectar dispositius Redacció
Publicat el
01 de desembre de 2021 a
les 16:47
Et pot interessar
-
Societat
Balaguer continua la guerra contra els coloms: més gàbies i captures massives
-
Societat
Ordeig demana «responsabilitat» perquè la pesta porcina amenaça «milers de lloc de treball»
-
Societat
JARC denuncia que les restriccions de sega a les ZEPA agreugen les pèrdues pels danys dels conills
-
Societat
El forn del Pla d'Urgell que només obre dues tardes a la setmana i amb servei per encàrrec
-
Societat
Quim Mandado porta la nova gira «Obrint camí» a Lleida en l’únic concert previst a Ponent
-
Societat
Alerten d'una campanya d'incendis agrícola complicada per l'avançament de la sega a Ponent
