El paer en cap, Miquel Pueyo, ha presidit aquest vespre l’acte d’encesa de les llums que ha tingut lloc a la plaça Sant Francesc, en el qual han participat els nens i nenes prement l’interruptor que il·luminaran carres i places de la ciutat durant les festes nadalenques.
Prèviament a l’encesa de la il·luminació nadalenca, el públic congregat a la plaça Sant Francesc, entre els quals hi havia el president de l’Eix Comercial, Llorenç González, i una nodrida representació de regidors i regidores de la Paeria, ha gaudit de les nadales de la Coral de Vailets de l’Orfeó Lleidatà, que han interpretat ‘el camell d’Orient’, dels Manel, i ‘Ara ja és Nadal’, de Lexu’s.
Punts de llum i respecte ecològic
Enguany hi ha 35 quilòmetres de fil lluminós de diferents formats, instal·lats a la ciutat i als nuclis de Sucs i Raimat, tots ells en format LED de baix consum.
Lleida s’il·lumina amb els llums de Nadal
Societat
S’instal·len 35 quilòmetres de fil lluminós de diferents formats
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de novembre de 2019 a
les 17:14
Actualitzat el
30 de novembre de 2019 a les
17:17
Et pot interessar
-
Societat
71 milions: el premi més gran de la història de l'ONCE cau a Lleida
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Lleida: 25 i 26 de juliol
-
Societat
Desallotgen una empresa química de Tàrrega i en confinen una altra per una emanació de vapors
-
Societat
La velocitat a Rambla Ferran es controlarà amb un radar
-
Societat
L'incendi d'Alguaire ha cremat sis hectàrees agrícoles
-
Societat
Excrements a l’aigua obliguen a tancar piscines municipals a Lleida i Bellpuig
