El jutjat de guàrdia de Lleida ha deixat en llibertat provisional la noia que va donar a llum el nadó trobat mort en un pis del barri de la Bordeta de Lleida, el 29 de juny, i que va ser detinguda aquest dimarts pels Mossos d'Esquadra, després que l'autòpsia revelés indicis de criminalitat. La jove, de 22 anys, ha passat aquest dimecres a disposició judicial i tot i que el jutjat n'ha ordenat la llibertat, li ha retirat el passaport, li ha prohibit sortir del territori i li ordena comparèixer periòdicament al jutjat. La causa està oberta per un delicte d'homicidi.
Els Mossos d'Esquadra van detenir la noia aquest dimarts després que l'informe final de l'autòpsia revelés que el fetus va néixer viu i que va morir poc després de néixer. A més, segons l'informe forense, el cos del nadó presentava indicis de criminalitat.
Arran de l'informe preliminar de l'autòpsia, que concloïa que el nadó hauria mort ofegat, el jutjat d'instrucció número 4 de Lleida ja va obrir el 4 de juliol una investigació que, finalment, ha dut a la detenció de la noia, que va ingressar hores abans de la troballa del fetus a l'Hospital Arnau de Vilanova per una hemorràgia.
Tant ella com l'entorn familiar van assegurar a la policia que no sabien que la noia estava embarassada. La jove vivia al pis on es va trobar el fetus amb el seu xicot i la mare d'ell. Va ser la sogra qui va trobar el fetus en una bossa al lavabo i va trucar a emergències.
Llibertat provisional per a la noia que va donar a llum el nadó trobat mort en un pis del barri de la Bordeta de Lleida
La causa està oberta per un delicte d'homicidi i el jutjat li retira el passaport i l'obliga a comparèixer periòdicament
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 27 de juliol de 2022 a les 14:31
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
-
Societat
La Junta del Canal d’Urgell defensa la modernització com una necessitat i no un caprici
-
Societat
La «Deesa Nivaria», «Samsara» i «Horizonte de Logroño» triomfen al 61è Concurs de Vestits de Paper
