Al vespre, es farà per primera vegada a la vila un sopar medieval, a l’aparcament del Troc. Els tiquets pel sopar, que començarà a les 20.30h, es poden comprar a l’ajuntament i costen només 10 euros. Després de sopar començarà la representació de teatre itinerant. Aquesta obra de teatre al carrer es fa a la vila des de l’any 2000 i té els inicis en les activitats de l’Escola d’Estiu de Cultura Popular i Tradicional Catalana que organitza la Generalitat. Llívia hi participa ara amb l’Escola de la Festa, i prepara un espectacle itinerant que es comença a representar el diumenge 13 i es fa fins el divendres 18 de juliol.
A més a més del mercat, el sopar i el teatre al carrer, Llívia comptarà amb un altre atractiu, el Museu Farmàcia de Llívia. Es tracta de la farmàcia més antiga d’Europa i actualment, tot i que ja no actua com a tal, s’està reformant perquè es pugui visitar, mantenint els aparells i tots els elements típics de l’establiment original i de l’època en què es va inaugurar.
ARA A PORTADA
-
Societat La Transsegre es reinventa amb èxit mentre el futur de les baixades queda en suspens Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
Societat Protecció Civil aixeca el confinament del nucli de Fontllonga un cop controlat l'incendi de Camarasa, a la Noguera Redacció
-
Societat La calor extrema deshidrata el 80% dels perers conference de Lleida i amenaça la collita Redacció
Publicat el
16 de juliol de 2008 a
les 08:58
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen per extingir un foc a l’abocador de Tàrrega
-
Societat
La Zona de Baixes Emissions de Lleida suma 224 multes en el primer any
-
Societat
Pagesos: primera línia contra el foc
-
Societat
La Transsegre suspèn les dues baixades per l’extrem risc d’incendi
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 189 km/h a la C-14, a l'Alt Urgell
-
Societat
La Transsegre denuncia el robatori de senyals i alerta que la prova podria no celebrar-se
