L'onada de calor continua sufocant arreu de Catalunya i aquest dissabte ha fet enfilar els termòmetres per sobre dels 38 graus a l'interior de les Terres de Lleida . Segons dades de les estacions automàtiques del Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) destaquen registres com els 38,6 graus de Tremp, els 38,2 d'Organyà o els 38,1 del Seròs.
La calorada també s'ha fet notar a l'interior del Camp de Tarragona amb 38,6ºC al Masroig (Priorat) mentre que a les comarques de Girona el termòmetre s'ha enfilat fins als 37,9ºC a Vilobí d'Onyar (Selva) i els 37,6ºC a Sant Miquel de Fluvià (Alt Empordà).
De cara a demà diumenge s'espera que temperatura màxima baixarà en conjunt arreu de Catalunya. Tot i això, Protecció Civil demana extremar la prudència en les activitats a l'aire lliure per l'onada de calor.
L'onada de calor dispara el termòmetre a les terres de Lleida
Societat
Destaquen els 38,6 graus de Tremp i els 38,1 de Seròs
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
Publicat el
17 de juny de 2017 a
les 19:11
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
