Protecció Civil ha activat l'alerta per l'onada de fred que segons les previsions meteorològiques del Servei Meteorològic de Catalunya s'allargaran fins dimarts. Les temperatures seran baixes arreu de Catalunya, amb especial incidència a les comarques de l'interior i especialment al Bages, Noguera, Solsonès, Vallès Occidental i Vallès Oriental.
En canvi, a les zones del litoral, especialment a les Terres de l'Ebre i Barcelona, no patiran temperatures mínimes molt més baixes de les habituals. A les comarques de Ponent hi haurà boira gebradora. De fet, Protecció Civil ha alertat que cal tenir especial precaució "en la conducció de matinada i primera hora del matí en zones obagues a on les temperatures seran més baixes i serà molt probable la presència de gel a la calçada".
Paral·lelament, s'ha donat per finalitzada l'alerta del Pla Especial d'emergències per risc de vent a Catalunya, el Ventcat, i la prealerta del Pla Neucat per risc de nevades.
L'onada de fred s'allarga fins dimarts
Els termòmetres es mantindran baixos arreu de Catalunya, especialment a les comarques de l'interior
ARA A PORTADA
-
-
Pijuan se sotmetrà a una qüestió de confiança al no aconseguir aprovar el pressupost de Tàrrega Redacció
-
-
González reorganitza el govern de Balaguer per sobreviure fins a final de mandat Àlvar Llobet i Sotelo
-
Cinc homicidis i un 25% més de delictes per tràfic de drogues a la demarcació de Lleida el 2025 Redacció
Publicat el
04 de desembre de 2017 a
les 00:18
Actualitzat el
04 de desembre de 2017 a les
00:20
Et pot interessar
-
Societat
L'IRTA estrena el seu primer centre al Pirineu: «S'ha corregit una anomalia històrica»
-
Societat
Centres educatius de Ponent suspenen sortides i colònies com a mesures de pressió a Educació
-
Societat
Impulsem Lleida avisa d'una Catalunya a «dues velocitats» i denuncia el centralisme del Govern
-
Societat
Jutjaran a Lleida dos homes acusats d'estafar sis milions a distribuïdores d'energia
-
Societat
El restaurant Sisè de Lleida aconsegueix el seu primer Sol Repsol
-
Societat
Vel integral i espai públic: el debat que va començar a Lleida
