El Conselh Generau d'Aran ha difós aquest dilluns diverses imatges de l'ós Pyros, les primeres des que va acabar la hibernació. Les instantànies es van fer a finals de febrer i les van captar les càmeres automàtiques al municipi de Vielha e Mijaran.
Tot i que a Pyros se'l veu encara actiu, el programa Piroslife de reintroducció de l'ós bru al Pirineu preveu portar un nou ós mascle, procedent d'Eslovènia, a la Vall d'Aran.
L'ós Pyros torna després de la hibernació
Les imatges del plantígrad van ser fetes a finals de febrer a Vielha e Mijaran i demostren que aquest és encara un animal actiu
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de març de 2016 a
les 18:09
Actualitzat el
21 de març de 2016 a les
18:14
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
