L'exconsellera de Justícia Lourdes Ciuró ha fitxat pel Col·legi d'Administradors de Finques Barcelona-Lleida, segons ha informat la institució en un comunicat.
Ciuró serà assessora en Relacions Institucionals i Comunicació, amb l'objectiu de "consolidar" les relacions institucionals amb les administracions públiques catalanes i ampliació l'acció de comunicació amb els ciutadans.
La institució ha considerat que aquesta incorporació és una aposta clara per consolidar passos en el camí de créixer com a col·legi professional i posicionar els col·legiats com a referents professionals en el sector de l'habitatge amb respecte al dret de consumidors i usuaris.
Lourdes Ciuró fitxa com a assessora del Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona-Lleida
L'exconsellera contribuirà a consolidar les relacions institucionals i la comunicació amb els ciutadans
- Lourdes Ciuró -
- Adrià Costa
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de desembre de 2022 a
les 18:17
Actualitzat el
29 de desembre de 2022 a les
18:19
Et pot interessar
-
Societat
Alerta a Lleida per l'augment de dones i joves que viuen al carrer
-
Societat
Les Borges Blanques commemora la proclamació de la República Catalana amb una recreació històrica
-
Societat
La inflació puja fins al 3% a Lleida pels preus a l’alça dels carburants per la guerra
-
Societat Perdonen un deute de 155.000 euros a un hostaler de la Noguera arruïnat per la pandèmia
-
Societat
Dos anys d’Horitzons: reflexió, territori i mirada de futur des de Ponent
-
Societat
Un premi milionari de la Primitiva cau a Artesa de Segre
