L'exconsellera de Justícia Lourdes Ciuró ha fitxat pel Col·legi d'Administradors de Finques Barcelona-Lleida, segons ha informat la institució en un comunicat.
Ciuró serà assessora en Relacions Institucionals i Comunicació, amb l'objectiu de "consolidar" les relacions institucionals amb les administracions públiques catalanes i ampliació l'acció de comunicació amb els ciutadans.
La institució ha considerat que aquesta incorporació és una aposta clara per consolidar passos en el camí de créixer com a col·legi professional i posicionar els col·legiats com a referents professionals en el sector de l'habitatge amb respecte al dret de consumidors i usuaris.
Lourdes Ciuró fitxa com a assessora del Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona-Lleida
Societat
L'exconsellera contribuirà a consolidar les relacions institucionals i la comunicació amb els ciutadans
- Lourdes Ciuró -
- Adrià Costa
ARA A PORTADA
-
Successos Tres detinguts amb vinculacions a una banda criminal xilena arran d’un robatori a Juneda ACN
-
-
-
Successos Sacrifiquen els porcs i les aus d’una granja irregular a les Borges Blanques en plena alerta per la pesta porcina ACN
-
Economia L’eclipsi a Lleida: 12.500 assistents als espais habilitats i més de 2 milions d’euros d’impacte ACN
Publicat el
29 de desembre de 2022 a
les 18:17
Actualitzat el
29 de desembre de 2022 a les
18:19
Et pot interessar
-
Societat
Mor un home de 57 anys per un infart minuts abans de veure l'eclipsi
-
Societat
Eufòria durant la cobertura total del Sol als punts d’observació de Lleida
-
Societat
Els hotels a Lleida arriben al 100% de l'ocupació per l'eclipsi
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
