La subdelegada del govern espanyol, Inma Manso, ha traslladat la classe de 'Gestió del Coneixement', que imparteix normalment al Rectorat de la Universitat de Lleida (UdL), a l'aula 2.13 de l'edifici Polivalent del Campus de Cappont de Lleida, per recomanació del rector de la UdL, Roberto Fernández.
Aquesta mesura s'ha dut a terme per evitar els alumnes que segueixen tancats al Rectorat des que dimarts passat es produís un enfrontament entre els Mossos d'Esquadra i els estudiants que volien fer un acte de protesta a la classe de Manso i que va acabar amb la detenció d'una alumna de Comunicació de 21 anys.
Està previst, però, que la classe que Manso ha d'impartir demà dimarts es faci a l'aula habitual al Rectorat. De la quinzena d'alumnes inscrits a 'Gestió del Coneixement' els dilluns, avui només hi ha assistit quatre. Vuit més han demanat permís per marxar a escriure un manifest i Manso els hi ha concedit.
Manso canvia d'edifici i fa classe només per a quatre alumnes
La professora i subdelegada del govern tornarà demà al Rectorat
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de maig de 2016 a les 19:12
Actualitzat el 23 de maig de 2016 a les 19:18
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental
-
Societat
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
