Marian S. ha acceptat aquest dimarts 23 mesos de presó per un delicte d'homicidi per imprudència. Les parts han arribat a aquest acord i també que l'acusat indemnitzi la filla i els pares de la víctima amb 190.000 euros. Els fets van tenir lloc el 5 d'agost de 2014 a la porta d'un bar, al carrer Sant Jaume de Rosselló (Segrià).
Segons ha quedat demostrat, la víctima, Ion L. P., va amenaçar l'acusat amb una ampolla de cervesa fora del bar i va començar a perseguir-lo pels carrers de municipi fins que, novament a la porta del bar, l'acusat va propinar un cop de puny a la cara a la víctima, que va caure a terra, i ja a terra l'imputat li va propinar cops de peu reiterats al costat i els testicles. L'home va morir a causa dels cops. Tant la víctima com l'acusat eren de nacionalitat romanesa i no es coneixien. El judici ha tingut lloc aquest dimarts al penal 1 dels jutjats de Lleida i l'acusat ha demanat perdó.
Menys de dos anys de presó per matar un home a cops a Rosselló
L'acusat d'un delicte d'homicidi per imprudència demana perdó i es compromet a indemnitzar la filla i els pares de la víctima
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2015 a les 22:17
Et pot interessar
-
Societat
Un detingut per un apunyalament a un menor en una baralla a Puigverd de Lleida
-
Societat De les ombres celtes al record dels difunts: l’origen pagà de Tots Sants i la Castanyada
-
Societat
Reclamen als ajuntaments de Lleida que ofereixin espais per celebrar cerimònies fúnebres
-
Societat
El cementiri de Lleida s’amplia amb 30 nous nínxols i ret homenatge a l’alcalde republicà Antoni Vives
-
Societat
Lleida rep 600.000 turistes i assoleix una xifra rècord de pernoctacions a l'estiu
-
Societat
Naix el primer calendari d’advent artesanal fet per monges i Torrons Alemany
