Desenes de persones s'han concentrat aquest dimarts a la Ramaderia Pifarré per fer costat als propietaris, que han denunciat pressions per part dels veïns de l'explotació, que han tancat sense permís de la Paeria ni de la Junta de Sequiatge l'accés a les tomes d'aigua.
Els grangers han denunciat aquest fet, i per fer-lo visible han organitzat una manifestació que ha comptat amb nombrosos veïns de l'horta de Lleida. L'acte ha consistit en agafar l'aigua amb galledes i portar-les als abeuradors dels vedells.
Mobilització contra el mobbing a la Ramaderia Pifarré
Desenes de persones es concentren per denunciar el tancament de les dues tomes d'aigua per part dels veïns de l'explotació
ARA A PORTADA
-
-
Només el 5% dels brots de pesta porcina africana a la Unió Europea han arribat a les granges el 2025 Redacció
-
El «retorn» del virus: el fantasma de la pesta porcina ressuscita trenta anys després Àlvar Llobet i Sotelo
-
Mercolleida aplica una rebaixa històrica del preu del porc després dels casos de pesta Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 28 de juny de 2016 a les 22:11
Et pot interessar
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
-
Societat
Ovelles connectades: Tremp aposta pel GPS per vigilar els ramats
-
Societat
Els ramaders confien que les mesures de bioseguretat frenin l’avenç de la pesta porcina
-
Societat
Desallotjat el bloc del carrer Santiago Rusiñol de Borges en un operatiu sense incidents
-
Societat
Els tractors tornen a Lleida per exigir canviar les ZEPA
-
Societat Entre l'expansió i l'emergència: la pesta porcina posa a prova el motor econòmic de Lleida
