L'aigua dels canals d'Urgell, que va potenciar el naixement de la indústria paperera de la capital del Pla d'Urgell és el fil conductor de la nova proposta turística de l'Ajuntament de Mollerussa i el Consell Comarcal. Es tracta d'un forfet que inclou les visites guiades al Museu de Vestits de Paper, a l'Espai Cultural dels Canals d'Urgell i a l'estany d'Ivars i Vila-sana amb l'objectiu d'ampliar els visitants a aquests tres espais que conjuguen cultura, història i natura.
El forfet entrarà en funcionament al març i tindrà dues modalitats: una primera que, al preu de 5 euros, ofereix la visita guiada al Museu de Vestits de Paper i l'Espai Cultural, i una segona que per 7 euros inclou també l'estany. El que s'estalvien els visitants agafant algun d'aquests packs és de prop del 30% del preu original de cada equipament.
Els forfets s'han presentat aquest dimarts a l'Ajuntament de Mollerussa a càrrec de la regidora de Turisme, Imma Casanella, i el president del Consell Comarcal, Joan Trull. Segons Casanella, l'objectiu de la iniciativa és ampliar els visitants als tres espais que conjuguen cultura, història i natura. Trull ha dit que també es vol que "el públic interessat en alguna de les tres propostes pugui aprofitar l'avantatge del forfet a un preu reduït per ampliar el coneixement del potencial turístic de la comarca".
L'adquisició d'aquests forfets es pot fer a qualsevol dels espais que entren en el paquet turístic, tant presencialment com a través de correu electrònic o telèfon per fer les reserves dels dies de visita. Un cop s'adquireixi l'abonament, hi haurà sis mesos de marge per tal de poder gastar al complet l'oferta que inclou.
Mollerussa presenta un nou forfet turístic que inclou els museus i l'estany d'Ivars
Societat
L'aigua és el fil conductor de la proposta de col·laboració entre l'Ajuntament i el Consell Comarcal que uneix cultura, història i natura
ARA A PORTADA
-
Successos Detingut un noi per una presumpta agressió sexual a dues nenes en una piscina de Balaguer Redacció
-
Terra Reclamen modificar una cursa de muntanya al Pirineu per protegir una ossa amb tres cadells Arnau Urgell i Vidal
-
Societat El TSJC obliga una fleca de Balaguer a readmetre una treballadora acomiadada durant una baixa Redacció
Publicat el
16 de gener de 2018 a
les 23:59
Et pot interessar
-
Societat
La pressió de la gran distribució enfonsa els preus de la fruita de pinyol, segons Afrucat
-
Societat
El Govern s’obre al desdoblament de la C-13 entre Lleida i Balaguer
-
Societat
Contra la mortalitat i a favor del medi ambient: Camarasa reforça el control a la llera del Segre
-
Societat
La fumera d’un incendi a Lleida provoca alarma i desallotjaments a Gardeny
-
Societat
Registren un centenar de furts i robatoris a la collita del Baix Segre
-
Societat
L’incendi de la Llitera no avançarà més però l’extinció s’allargarà el cap de setmana
