L'aigua dels canals d'Urgell, que va potenciar el naixement de la indústria paperera de la capital del Pla d'Urgell és el fil conductor de la nova proposta turística de l'Ajuntament de Mollerussa i el Consell Comarcal. Es tracta d'un forfet que inclou les visites guiades al Museu de Vestits de Paper, a l'Espai Cultural dels Canals d'Urgell i a l'estany d'Ivars i Vila-sana amb l'objectiu d'ampliar els visitants a aquests tres espais que conjuguen cultura, història i natura.
El forfet entrarà en funcionament al març i tindrà dues modalitats: una primera que, al preu de 5 euros, ofereix la visita guiada al Museu de Vestits de Paper i l'Espai Cultural, i una segona que per 7 euros inclou també l'estany. El que s'estalvien els visitants agafant algun d'aquests packs és de prop del 30% del preu original de cada equipament.
Els forfets s'han presentat aquest dimarts a l'Ajuntament de Mollerussa a càrrec de la regidora de Turisme, Imma Casanella, i el president del Consell Comarcal, Joan Trull. Segons Casanella, l'objectiu de la iniciativa és ampliar els visitants als tres espais que conjuguen cultura, història i natura. Trull ha dit que també es vol que "el públic interessat en alguna de les tres propostes pugui aprofitar l'avantatge del forfet a un preu reduït per ampliar el coneixement del potencial turístic de la comarca".
L'adquisició d'aquests forfets es pot fer a qualsevol dels espais que entren en el paquet turístic, tant presencialment com a través de correu electrònic o telèfon per fer les reserves dels dies de visita. Un cop s'adquireixi l'abonament, hi haurà sis mesos de marge per tal de poder gastar al complet l'oferta que inclou.
Mollerussa presenta un nou forfet turístic que inclou els museus i l'estany d'Ivars
L'aigua és el fil conductor de la proposta de col·laboració entre l'Ajuntament i el Consell Comarcal que uneix cultura, història i natura
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de gener de 2018 a
les 23:59
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen una planta solar fotovoltaica amb gairebé 18.000 panells a l'Urgell
-
Societat
El Govern destina 10 milions per garantir el relleu generacional al camp català
-
Societat
La Paeria passa a ser l'accionista majoritària d'Edullesa i aplana el camí per fusionar-la amb Mercolleida
-
Societat
Ipcena denuncia males olors i contaminació per part d'una empresa d'extracció de pinyola
-
Societat El reforç d’exàmens de la DGT amplia un 75% les proves pràctiques al Pirineu
-
Societat Un estudi alerta de la mala salut dels temporers per les condicions de vida i feina
