Mor el conductor d'un tractor en un xoc amb un camió a l'L-200 a Puiggròs

139 persones han perdut la vida en el que va d'any a la xarxa viària interurbana de Catalunya

  • Una ambulància del SEM -
Publicat el 28 de novembre de 2023 a les 18:37
Actualitzat el 28 de novembre de 2023 a les 18:38
Un home de 70 anys ha mort aquest dimarts en un accident de trànsit al punt quilomètric 7,8 de l'L-200, al terme de Puiggròs (Garrigues), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís a les tres de la tarda. Per causes que s'investiguen, un camió ha envestit un tractor i, a conseqüència del xoc, el conductor del tractor i veí del poble ha mort.

Al lloc de l'accident hi ha acudit cinc patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues unitats i l'equip de suport psicològic del Sistema d'Emergència Mèdiques (SEM). La policia ha donat pas alternatiu en aquest tram.

Amb aquesta víctima, són 139 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya, 51 de les quals motoristes, segons les dades provisionals.