El conductor d'un turisme ha mort aquest divendres a la tarda després que el vehicle que conduïa hagi sortit de la via i s'hagi incendiat a Seròs (Segrià). El Servei Català de Trànsit (SCT) ha informat que el succés ha tingut lloc al punt quilomètric 14 de la carretera LP-7041. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís del sinistre a les 18.32 h. El conductor, Josep Latorre Puig, que va ser el primer alcalde de la democràcia al municipi, viatjava sol a l'automòbil. Arran de la incidència s'han activat tres patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i el SEM.
Mor el conductor d'un turisme que ha sortit de la via i s'ha incendiat a Seròs
Els fets han tingut lloc cap a dos quarts de set de la tarda a la carretera LP-7041 | L'home va ser el primer alcalde de la democràcia al municipi, Josep Latorre Puig
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de maig de 2015 a
les 20:39
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
