El noi de 14 anys que es va ofegar el diumenge a les piscines de la Granja d'Escarp (Segrià) ha mort aquest dilluns al vespre a l'hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.
Els serveis d'emergències van rebre l'avís pels volts de les 15:30 hores de la tarda i es van acostar fins al recinte on el socorrista ja havia tret el menor de l'aigua i li estava fent realitzant els primers auxilis.
Aquestes maniobres van aconseguir reanimar el jove, que va patir una aturada cardiorespiratòria. Un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital barceloní, on ha traspassat després de ser ingressat a la UCI. El noi estudiava primer d'ESO a Seròs. La Granja d'Escarp ha decretat tres dies de dol oficial i dos minuts de silenci per aquest dimarts.
Mor el noi de 14 anys que es va ofegar a la piscina de la Granja d'Escarp
El menor havia patit una aturada cardiorespiratòria | El municipi ha decretat tres dies de dol
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juny de 2019 a
les 19:36
Et pot interessar
-
Societat La Generalitat obre la consulta pública per impulsar la creació del Parc Natural del Montsec
-
Societat
Doctor Prats serà el cap de cartell de l’Aquelarre 2026 de Cervera
-
Societat
La plantilla de Correus de Balaguer denuncia la manca de personal i alerta del deteriorament del servei
-
Societat
Rècord de participació a les PAU a Lleida amb 2.694 estudiants i controls per detectar dispositius
-
Societat
Balaguer continua la guerra contra els coloms: més gàbies i captures massives
-
Societat
Ordeig demana «responsabilitat» perquè la pesta porcina amenaça «milers de lloc de treball»
