Mor el rector de Tremp, Joan Antoni Mateo Garcia

El mossèn no ha pogut superar les seqüeles d’un accident vascular cerebral que va patir el passat 25 de juny

Publicat el 04 de juliol de 2021 a les 15:19
El rector de la parròquia de la Mare de Déu de Valldeflors de Tremp, Joan Antoni Mateo Garcia, ha mort aquest diumenge als 59 anys d'edat. Segons ha pogut confirmar Pallars Digital, Mateo va patir el passat dia 25 de juny un accident vascular cerebral que no s'ha pogut revertir.

Joan Antoni Mateo va ser nomenat com a rector de Tremp l’any 2005. A més, ha estat delegat diocesà per la pastoral de la família i la vida del Bisbat d’Urgell, doctor en Teologia i professor i a l’Institut de Sant Tomàs de la Fundació Balmesiana de Barcelona.

Mateo era també canonge de la catedral de la Seu d’Urgell i el president del Patronat de la Fundació Fiella de Tremp, entitat que gestionava la residència de gent gran de la ciutat, on fa uns mesos un brot de coronavirus es va emportar la vida de 61 persones.