L'exalcalde de Sarroca de Lleida, Jaume Revés, ha mort després que el cotxe que conduïa sortís de la carretera a la C-230a, al municipi (Segrià). Segons el Servei Català de Trànsit, l'accident a estat al punt quilomètric 19 i s'ha rebut l'avís a les 14.16 hores.
La víctima de 58 anys i que va ser batlle de la localitat durant 12, era veí de Sarroca de Lleida. De moment encara s'estan investigant les causes de l'incident. S'han activat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, sis dotacions dels Bombers de la Generalitat, un helicòpter medicalitzat i una unitat del SEM.
Amb aquesta víctima, són 75 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor l'exalcalde de Sarroca de Lleida en un accident a la C-230
Societat
El cotxe de Jaume Revés, de 58 anys, ha sortit de la via
- Imatge del cotxe sinistrat -
- Trànsit
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de setembre de 2020 a
les 14:45
Actualitzat el
13 de setembre de 2020 a les
14:52
Et pot interessar
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
-
Societat
Al poble, de nou
-
Societat
A Lleida mai no queda lluny un bar: n’hi ha un per cada mig miler d’habitants
-
Societat
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Senet
