Un ciclista ha mort aquest dissabte en un accident en una pista forestal a les Avellanes i Santa Linya a la Noguera. Segons informa el Servei Català de Trànsit (SCT) els Mossos d'Esquadra van rebre l'avís a les 10.49h del matí.
Per causes que encara s'estan investigant, un turisme i un ciclista van patir una col·lisió. A conseqüència del xoc, el ciclista va resultar ferit crític i va ser traslladat a l’hospital Arnau de Vilanova de Lleida on, posteriorment, ha mort. Es tracta de D.T.V., un home de 65 anys i veí de Lleida.
Arran de la incidència, es van activar diverses patrulles del cos dels Mossos d’Esquadra, una dotació dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies i l’helicòpter medicalitzat del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Amb aquesta víctima, són 102 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor un ciclista de 65 anys en un accident a la Noguera
Ha passat en una pista forestal a les Avellanes i Santa Linya
ARA A PORTADA
Publicat el 11 d’agost de 2019 a les 10:14
Et pot interessar
-
Societat Les pimes lleidatanes guanyen ocupació, però se situen a la cua en termes de productivitat
-
Societat 60 milions per transformar el Centre Històric de Lleida en set anys
-
Societat El Centre Comarcal Lleidatà dona el tret de sortida al cicle de concerts amb «El fill del Mestre»
-
Societat Despleguen una estelada gegant a la Seu Vella en rebuig a la celebració del 12 d'octubre
-
Societat El nou CAP Almenar estarà enllestit a la primavera
-
Societat Agenda del cap de setmana a Lleida: 11 i 12 d'octubre