Dues persones han perdut la vida en accidents a les carreteres catalanes aquest dissabte. Un motorista ha mort aquest dissabte al matí en un xoc amb dos turismes implicats a l'AP-7 a la Roca del Vallès (Vallès Oriental), segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). La víctima és un jove de 25 anys i veí d'Arbúcies. L'avís del sinistre s'ha rebut a les 06.23 hores al punt quilomètric 126,5 de l'AP-7, en sentit sud i a tocar de l'enllaç amb la C-60 cap al túnel de Parpers.
A la tarda el conductor d'un turisme ha mort en un accident a l'A-2 a Alpicat, al Segrià. El sinistre s'ha produït al punt quilomètric 461 i els Mossos han rebut l'avís a les 16.11h. Per causes que encara s'estan investigant, un turisme ha sortir de la via.
Com a conseqüència de l'accident, el conductor ha resultat ferit crític i ha sigut traslladat a l'Hospital Arnau de Vilanova, on ha mort. Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues dotacions dels Bombers de la Generalitat i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Amb aquestes víctimes, ja són 100 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya, 36 de les quals motoristes.
[plantillasuccessos]
Mor un conductor en un accident a Alpicat
També perd la vida un motorista en un altre sinistre a la Roca del Vallès
ARA A PORTADA
-
Els expositors a l’exterior denuncien poca visita i reclamen canvis al nou Agrobiotech Àlvar Llobet i Sotelo
-
Robots i IA protagonitzen el debut del nou saló professional Agrobiotech de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
El Govern ultima un paquet de mesures contundents per frenar la descontrolada plaga de conills Redacció
-
Publicat el 02 d’octubre de 2021 a les 18:18
Et pot interessar
-
Societat
Lleida s’omplirà de tractors: el camp diu prou a les actuals ZEPA
-
Societat
Declara que l'exparella la va colpejar i va abusar d'ella sexualment mentre dormia a Rialp
-
Societat
La Boscana fa història i aconsegueix la segona estrella Michelin
-
Societat
Ponent testa un sistema pioner per denunciar sense desplaçar-se
-
Societat
El CIAD de Lleida atén més de 230 dones víctimes de violència masclista el 2025
-
Societat
110 bombers voluntaris de Lleida porten la Generalitat als tribunals per reclamar drets laborals
