El conductor d'un turisme ha mort en un xoc frontal a Bellpuig (Urgell) aquest divendres al vespre, segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT). El sinistre ha tingut lloc cap a un quart de vuit a la carretera N-IIa, al punt quilomètric 493.
Els Mossos d'Esquadra investiguen les causes de la col·lisió, que ha implicat dos vehicles. El conductor de l'altre vehicle implicat ha estat atès pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), però fins al moment no han transcendit informacions sobre el seu estat.
Arran de la incidència, que ha obligat a tallar la via en ambdós sentits, s'han activat quatre patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers, cinc ambulàncies i l’helicòpter medicalitzat del SEM.
Amb aquesta víctima, són 31 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor un conductor en un xoc frontal a Bellpuig, a l'Urgell
En el que va d'any han mort 31 persones a la xarxa viària interurbana de Catalunya
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de maig de 2021 a les 19:00
Et pot interessar
-
Societat El Gremi de Forners de Lleida treballa en la creació d'un nou pa artesanal
-
Societat Busquen voluntaris per netejar un refugi al Pirineu
-
Societat Una agenda escolar uneix natura i educació als parcs del Pirineu
-
Societat L’Ajuntament de Lleida millora l’asfaltat de tres camins de l’Horta
-
Societat La Paeria estrena canal de WhatsApp i un Xatbot del Padró
-
Societat Fira de Lleida aixeca el seu primer pavelló desmuntable