El conductor d'una furgoneta ha mort aquest divendres després que el vehicle hagi sortit de la via i hagi caigut per un talús de tres metres a un camí de Llardecans (Segrià).
Els serveis d'emergència han rebut l'avís de l'accident cap a dos quarts de tres de la tarda i els fets han tingut lloc al quilòmetre 2,5 del camí, que uneix Llardecans amb Aitona.
Les causes del sinistre estan sota investigació. Arran de la incidència s'han activat dues patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Onze persones han perdut la vida en accident de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya en el que va d'any, segons dades del Servei Català de Trànsit (SCT).
Mor un home a Llardecans en caure per un talús de tres metres amb la furgoneta
Societat
Onze persones han perdut la vida en accident de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya en el que va d'any
ARA A PORTADA
Publicat el
26 de gener de 2024 a
les 17:54
Actualitzat el
26 de gener de 2024 a les
17:56
Et pot interessar
-
Societat
Mollerussa commemora el Dia Mundial de la Salut Mental amb una caminada i una parada solidària
-
Societat
Les 10 millors cançons del Gitano de Balaguer
-
Societat
L'IRTA i Agrotecnio busquen claus epigenètiques per criar porcs més resistents a l'estrès i a les malalties
-
Societat Mor un veí de Belianes de 67 anys en un xoc amb un camió a la carretera LP-2015
-
Societat
El Gitano de Balaguer: l'antiheroi de la música que va fer popular la irreverència
-
Societat
Condemnat a un any de presó per agredir l'alcalde d'Alins en un bar per un conflicte escolar
