Mor un home a Llardecans en caure per un talús de tres metres amb la furgoneta

Onze persones han perdut la vida en accident de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya en el que va d'any

Publicat el 26 de gener de 2024 a les 17:54
Actualitzat el 26 de gener de 2024 a les 17:56
El conductor d'una furgoneta ha mort aquest divendres després que el vehicle hagi sortit de la via i hagi caigut per un talús de tres metres a un camí de Llardecans (Segrià).

Els serveis d'emergència han rebut l'avís de l'accident cap a dos quarts de tres de la tarda i els fets han tingut lloc al quilòmetre 2,5 del camí, que uneix Llardecans amb Aitona.

Les causes del sinistre estan sota investigació. Arran de la incidència s'han activat dues patrulles dels Mossos d'Esquadra, tres dotacions dels Bombers i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Onze persones han perdut la vida en accident de trànsit a la xarxa viària interurbana de Catalunya en el que va d'any, segons dades del Servei Català de Trànsit (SCT).