Un home de 55 anys, veí de Barcelona, ha mort aquest diumenge mentre escalava al Pirineu d'Osca. Segons la Guàrdia Civil, l'home ha tingut l'accident aquest dissabte mentre feia escalada al pic de Tromosa, al terme municipal de Bielsa.
La Guàrdia Civil va rebre l'avís cap a la una del migdia després que un muntanyenc alertés que havia sentit un soroll de caiguda de pedres i crits d'una persona que demanava ajuda. Es tractava d'un company de l'home accidentat, també de 55 anys, que havia quedat enganxat en una paret.
El Grup de Rescat Especial d'Intervenció en Muntanya (GREIM) de Boltanya va trobar el cos de l'escalador barceloní en una canal. Van demanar reforços per rescatar-lo i ajudar el company que encara era a la paret.
Mor un home de 55 anys mentre escalava al Pirineu d'Osca
L'home s'ha accidentat al Pic de Tromosa i anava amb un company, que ha sortit il·lès
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de juliol de 2021 a
les 14:33
Et pot interessar
-
Societat
Tallen una carretera a Bellcaire d'Urgell contra la planta de biometà de la Sentiu de Sió
-
Societat
Un estudi planteja protocols individuals per evitar l'entrada de la pesta porcina a les granges
-
Societat
Agenda del pont de maig a Ponent: 1, 2 i 3 de maig
-
Societat
Perdonen un deute de més de 40.000 euros a un lleidatà addicte al joc
-
Societat
La producció d'albercocs a Catalunya es mantindrà enguany amb unes 17.000 tones
-
Societat
María Pilar Callejero, primera comissària en cap de la Policia Nacional a Lleida
