Un home ha resultat ferit en un accident de trànsit que ha tingut lloc aquest dissabte a la tarda a Torà (Segarra). Per causes que encara s'estan investigant, hi ha hagut una col·lisió entre un tot terreny i un turisme, on ha mort el conductor del segon vehicle.
El sinistre ha passat aquesta tarda, a les 18.05 hores, a la carretera C-1412a, al punt quilomètric 24,2, en sentit Castellfollit de Riubregós. Com a conseqüència de la topada, ha mort el conductor del turisme, i dues persones més, que viatjaven en el tot terreny, han resultat ferides menys greus. Les han traslladat a l’hospital Althaia de Manresa.
Arran de la incidència, s’han activat tres patrulles dels Mossos d’Esquadra, sis dotacions dels Bombers de la Generalitat i l’helicòpter i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques. Pel que fa a l’afectació viària, la C-1412a ha estat tallada a Torà en tots dos sentits fins a les 19.33 hores, quan s’ha començat a donar pas alternatiu.
ARA A PORTADA
-
-
110 bombers voluntaris de Lleida porten la Generalitat als tribunals per reclamar drets laborals Redacció
-
Protecció Civil fa un simulacre d’accident aeri a l’aeroport de Lleida-Alguaire amb morts i ferits Redacció
-
-
Rafel Jaume guanya el 42è Premi Josep Vallverdú amb una obra sobre ètica, música i intel·ligència artificial Redacció
Publicat el 14 d’abril de 2018 a les 18:03
Et pot interessar
-
Societat
Sacsejada a Medicina: els estudiants planten cara al trasllat a Igualada
-
Societat
Els noms que triomfen a Lleida el 2024 trenquen tots els pronòstics
-
Societat
Una associació reclama prioritzar el transport públic actual abans que el nou AVE Lleida-Madrid
-
Societat
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos»
-
Societat
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030
-
Societat
Lleida es reivindica amb l’Agrobiotech, la fira del futur del camp
