Un home de 26 anys ha mort aquest dilluns a l'hospital Arnau de Vilanova de Lleida a conseqüència de les ferides que va patir diumenge en un accident de trànsit a la C-14, a Vilanova de l'Aguda (Noguera).
Els serveis d'emergència van rebre l'avís del sinistre cap a dos quarts de nou de la nit. S'indicava que dos turismes havien xocat de forma lateral al quilòmetre 124.
Van resultar ferides dues persones, un home en estat greu i una dona en estat menys greu, que van ser traslladats a l'hospital Arnau de Vilanova. L'home ha mort aquest matí. Amb aquesta víctima, són 13 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya, segons el Servei Català de Trànsit.
Mor un jove de 26 anys en un accident a la C-14, a la Noguera
Va tenir el sinistre a Vilanova de l'Aguda
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de febrer de 2020 a les 21:34
Actualitzat el 10 de febrer de 2020 a les 23:23
Et pot interessar
-
Societat
FGC reforçarà la seguretat contra despreniments a la línia Lleida–La Pobla
-
Societat
Mor el sacerdot i teòleg lleidatà Ramon Prat als 80 anys
-
Societat
Mor Ramon Prat, sacerdot i teòleg lleidatà, als 80 anys
-
Societat
Mor Jaume Vilella, exregidor de CiU i figura destacada de la política i l'esport de Lleida
-
Societat
Lleida incorpora tres nous busos elèctrics i gairebé la meitat de la flota ja és sostenible
-
Societat
La plaga de conills s’agreuja: ja s'enfilen als arbres i posen en risc la collita
