Un home de 30 anys i de nacionalitat marroquina ha mort ofegat este dissabte al sistema de pantans de Mequinensa-Riba-roja, segons ha informat la Guàrdia Civil. Segons algunes informacions, el jove, resident a Lleida es trobava amb un grup d'amics.
El noi s'estava banyant a l'embassament a quarts de quatre de la tarda quan, per causes que es desconeixen, s'ha ofegat. Els seus amics l'han tret de l'aigua, però quan han arribat els serveis serveis d'emergència ja no han pogut fer res per salvar-li la vida.
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
25 de juny de 2016 a
les 20:18
Et pot interessar
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
-
Societat
El sector carni preveu créixer un 4% malgrat la incertesa internacional
