Un home, veí d'Agramunt (Urgell) i de 54 anys, ha mort aquest dijous al matí en un accident de moto a la carretera C-53, a l'altura del municipi d'Anglesola (Urgell). Els fets han passat al punt quilomètric 118 i els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís poc abans de les deu del matí.
Per causes que encara s’estan investigant, s’ha produït una col·lisió per envestida entre un tractor i una motocicleta. Arran de la incidència s’han activat quatre patrulles dels Mossos d’Esquadra i dues ambulàncies del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM). S'ha donat pas alternatiu en els dos sentits després del sinistre.
Amb aquesta víctima, són 17 les persones que han mort en accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Mor un motorista en un accident entre una moto i un tractor a Anglesola
El sinistre ha passat a la carretera C-53
ARA A PORTADA
Publicat el
25 de març de 2021 a
les 12:06
Actualitzat el
25 de març de 2021 a les
16:41
Et pot interessar
-
Societat
Els regants dels Canals d’Urgell condicionen la modernització als ajuts per adaptar les finques
-
Societat
L'atur cau un 2,99% a Lleida i la campanya agrària impulsa la creació de 7.500 llocs de treball
-
Societat
L’Ateneu Popular «La Baula» celebra deu anys de trajectòria amb una jornada festiva i reivindicativa
-
Societat
Lleida preveu menys temporers sense papers gràcies al procés de regularització
-
Societat
Sorigué factura 960 milions d'euros el 2025, un 12% més
-
Societat
Ramon Alsina assumeix la presidència de BonÀrea i culmina el relleu generacional
