Un home de 87 anys ha mort aquest dissabte després que una furgoneta l'envestís ahir al camí de la Mariola de Lleida. La víctima va ser atropellada en un canvi de rasant a prop de la cruïlla dels Tres Pontets, i va ser evacuada a l'hospital Arnau de Vilanova de la mateixa manera que el conductor del vehicle, que va patir un atac d'ansietat segons apunta Segre.
Els veïns demanen més controls en aquesta zona
Després d'aquest accident, el col·lectiu de veïns ha tornat a demanar a la Paeria que adopti mesures per acabar amb el risc d'accidents, ja que els vehicles circulen sovint a velocitats elevades. La presidenta veïnal de la zona, Marina Pifarre, assegura que al camí de la Mariola no es pot caminar amb la mateixa seguretat que a la resta de la ciutat.
De fet, el passat dijous un conductor va ser caçat circulant per aquest camí a 130 quilòmetres per hora, una velocitat que superava en 80 quilòmetres la velocitat permesa en aquesta zona.
Mor un veí de Lleida després de ser envestit per una furgoneta al camí de la Mariola
L'home, de 87 anys, ha estat atropellat aquest divendres a la tarda | Els veïns reclamen a la Paeria que adopti mesures per acabar amb l'alta velocitat dels vehicles en aquesta zona
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 06 de febrer de 2016 a les 15:46
Et pot interessar
-
Societat
Els noms que triomfen a Lleida el 2024 trenquen tots els pronòstics
-
Societat
Una associació reclama prioritzar el transport públic actual abans que el nou AVE Lleida-Madrid
-
Societat
Lleida es reivindica amb l’Agrobiotech, la fira del futur del camp
-
Societat
Jutjaran la treballadora d'un local d'oci de l'Alta Ribagorça per traficar amb cocaïna i heroïna
-
Societat
El Govern ultima canvis perquè més regants accedeixin als ajuts de la modernització dels Canals d’Urgell
-
Societat
Baqueira Beret encetarà la temporada amb neu fresca i pistes noves
