Un home de 87 anys ha mort aquest dissabte després que una furgoneta l'envestís ahir al camí de la Mariola de Lleida. La víctima va ser atropellada en un canvi de rasant a prop de la cruïlla dels Tres Pontets, i va ser evacuada a l'hospital Arnau de Vilanova de la mateixa manera que el conductor del vehicle, que va patir un atac d'ansietat segons apunta Segre.
Els veïns demanen més controls en aquesta zona
Després d'aquest accident, el col·lectiu de veïns ha tornat a demanar a la Paeria que adopti mesures per acabar amb el risc d'accidents, ja que els vehicles circulen sovint a velocitats elevades. La presidenta veïnal de la zona, Marina Pifarre, assegura que al camí de la Mariola no es pot caminar amb la mateixa seguretat que a la resta de la ciutat.
De fet, el passat dijous un conductor va ser caçat circulant per aquest camí a 130 quilòmetres per hora, una velocitat que superava en 80 quilòmetres la velocitat permesa en aquesta zona.
Mor un veí de Lleida després de ser envestit per una furgoneta al camí de la Mariola
L'home, de 87 anys, ha estat atropellat aquest divendres a la tarda | Els veïns reclamen a la Paeria que adopti mesures per acabar amb l'alta velocitat dels vehicles en aquesta zona
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
06 de febrer de 2016 a
les 15:46
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
