Un veí de Lleida de 47 anys ha mort aquest dissabte a l'A-2, a Fraga, després que el seu cotxe col·lidís frontalment contra un altre vehicle. L'accident ha passat poc abans de les sis de la matinada quan el cotxe de la víctima circulava en direcció contrària per la via.
De resultes d'aquesta circulació, el cotxe ha xocat al punt quilomètric 438 contra un turisme que circulava correctament en sentit Barcelona. En aquest segon vehicle hi viatjava una veïna de Lleida de 44 anys, que ha resultat ferida lleu i ha estat traslladada a l'Arnau de Vilanova.
Mor un veí de Lleida en un xoc frontal quan circulava en sentit contrari per l'A-2, a Fraga
Societat
La víctima tenia 47 anys i ha topat contra un altre vehicle, que el conduïa una veïna de Lleida que ha resultat ferida lleu
ARA A PORTADA
-
Societat La Paeria de Balaguer suma un nou conflicte: la Urbana amenaça amb protestes pels incompliments Àlvar Llobet i Sotelo
-
Successos Detingut un noi per una presumpta agressió sexual a dues nenes en una piscina de Balaguer Redacció
-
Successos Nou ferits continuen ingressats dos dies després de l'accident d'autobús a Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Publicat el
27 d’abril de 2019 a
les 15:58
Actualitzat el
27 d’abril de 2019 a les
16:08
Et pot interessar
-
Societat Detenen una parella a Arbeca per estafar 3.600 euros amb una targeta de combustible robada
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 4 i 5 de juliol
-
Societat
Estabilitzat un incendi de vegetació agrícola i forestal a Pinell de Solsonès
-
Societat D'on ve el fum que es veu al cel de Lleida?
-
Societat
Ordeig afirma que s’està «més ben preparat» per afrontar incendis com el de la Segarra de fa un any
-
Societat
Una bomba de fa gairebé quatre segles emergeix en unes excavacions a la Seu d’Urgell
