El conductor d'un tractor ha mort aquest dijous en un accident de trànsit a la carretera de Santa Engràcia de Tremp (Pallars Jussà).
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), els Mossos van rebre l'avís a les 00.22 hores al punt quilomètric 8,6 de la citada carretera. Per causes que s'estan investigant, el tractor va sortir de la via i a conseqüència de l'accident va morir el conductor del vehicle. La víctima és L.B., de 25 anys, veí de Tremp i nacionalitat senegalesa.
Arran de la incidència es van activar tres patrulles dels Mossos, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquesta, són 56 les persones que han mort en accident de trànsit des del gener.
Mor un veí de Tremp de 25 anys en un accident de tractor
El conductor ha sortit de la via al punt quilomètric 8,6
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juny de 2021 a les 07:56
Et pot interessar
-
Societat Tàrrega obre una nova estació d'autobusos connectada amb el tren
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Menys robatoris i més seguretat: així actuen els Mossos al món rural