El conductor d'un tractor ha mort aquest dijous en un accident de trànsit a la carretera de Santa Engràcia de Tremp (Pallars Jussà).
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), els Mossos van rebre l'avís a les 00.22 hores al punt quilomètric 8,6 de la citada carretera. Per causes que s'estan investigant, el tractor va sortir de la via i a conseqüència de l'accident va morir el conductor del vehicle. La víctima és L.B., de 25 anys, veí de Tremp i nacionalitat senegalesa.
Arran de la incidència es van activar tres patrulles dels Mossos, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquesta, són 56 les persones que han mort en accident de trànsit des del gener.
Mor un veí de Tremp de 25 anys en un accident de tractor
El conductor ha sortit de la via al punt quilomètric 8,6
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 17 de juny de 2021 a les 07:56
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
