El conductor d'un tractor ha mort aquest dijous en un accident de trànsit a la carretera de Santa Engràcia de Tremp (Pallars Jussà).
Segons ha informat el Servei Català de Trànsit (SCT), els Mossos van rebre l'avís a les 00.22 hores al punt quilomètric 8,6 de la citada carretera. Per causes que s'estan investigant, el tractor va sortir de la via i a conseqüència de l'accident va morir el conductor del vehicle. La víctima és L.B., de 25 anys, veí de Tremp i nacionalitat senegalesa.
Arran de la incidència es van activar tres patrulles dels Mossos, tres dotacions dels Bombers de la Generalitat i una ambulància del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). Amb aquesta, són 56 les persones que han mort en accident de trànsit des del gener.
Mor un veí de Tremp de 25 anys en un accident de tractor
El conductor ha sortit de la via al punt quilomètric 8,6
ARA A PORTADA
Publicat el
17 de juny de 2021 a
les 07:56
Et pot interessar
-
Societat
Detenen un home a Lleida per agredir sexualment dues dones per submissió química
-
Societat
L'IRTA estrena el seu primer centre al Pirineu: «S'ha corregit una anomalia històrica»
-
Societat
Centres educatius de Ponent suspenen sortides i colònies com a mesures de pressió a Educació
-
Societat
Impulsem Lleida avisa d'una Catalunya a «dues velocitats» i denuncia el centralisme del Govern
-
Societat
Jutjaran a Lleida dos homes acusats d'estafar sis milions a distribuïdores d'energia
-
Societat
El restaurant Sisè de Lleida aconsegueix el seu primer Sol Repsol
