Una treballadora de l'empresa Prefabricats Pujol ha perdut la vida aquest dimarts en un accident laboral a les instal·lacions que aquesta firma té al polígon Castellots de les Borges Blanques, dedica a la fabricació de formigó.
Els serveis d'emergències han rebut l'avís cap a un quart de dotze del matí. Segons han explicat els Mossos, un operari de l'empresa que conduïa una màquina que transportava formigó ha atropellat accidentalment la dona.
Tot i la ràpida actuació del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), no se li ha pogut salvar la vida. La víctima és una veïna de les Borges Blanques, de 51 anys. Han participat en la gestió de l'accident diverses patrulles dels Mossos, del SEM i dels Bombers de la Generalitat.
Els Mossos d'Esquadra han posat els fets en coneixement del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida i del Departament d'Empresa i Treball, d'acord amb els procediments habituals en accidents laborals amb víctimes mortals.
Mor una dona atropellada per una màquina transportadora a les Borges Blanques
Treballava a l'empresa Prefabricats Pujol
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2022 a les 17:04
Actualitzat el 31 de maig de 2022 a les 17:25
Et pot interessar
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Un tren entre Lleida i Girona amb parada a Alguaire torna al full de ruta de la Generalitat
-
Societat Alcaldes de Ponent reclamen aturar la macroplanta de biogàs a la Sentiu de Sió
-
Societat Passió per la terra i pel ferro: Linyola, capital del tractor
-
Societat La Diputació destina 340.000 euros a entitats socials que treballen en l’àmbit de la salut
-
Societat Un poble lleidatà, escollit entre les millors destinacions mundials per visitar el 2025