Els Bombers han trobat sense vida una dona de 95 anys al seu pis dels Alamús (Segrià) aquest dimecres, quan han estat alertats cap a les deu del matí que s'havia produït un incendi en un habitatge situat al número 1 de la plaça de l'església.
En arribar no hi havia foc però s'han trobat la campana extractora cremada, signes de fum a la cuina, el menjador i el passadís i la dona morta. A més, tres persones, que havien accedit prèviament a l'habitatge, han resultat intoxicades per fum.
Es tracta de dues dones i un home, dos dels quals són personal sanitari del Centre d'Atenció Primària (CAP). Tots han estat evacuats pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM) a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida. Els Mossos investiguen les causes de l'incendi.
Mor una dona en un incendi en un municipi de Lleida
Tres persones s’han intoxicat per fum, dues d’elles, sanitaris
ARA A PORTADA
Publicat el
13 d’abril de 2022 a
les 16:24
Et pot interessar
-
Societat
La Passió de Cervera tanca la temporada amb un 35% més d'espectadors respecte de l'any passat
-
Societat
Alerta a Lleida per l'augment de dones i joves que viuen al carrer
-
Societat
Les Borges Blanques commemora la proclamació de la República Catalana amb una recreació històrica
-
Societat
La inflació puja fins al 3% a Lleida pels preus a l’alça dels carburants per la guerra
-
Societat Perdonen un deute de 155.000 euros a un hostaler de la Noguera arruïnat per la pandèmia
-
Societat
Dos anys d’Horitzons: reflexió, territori i mirada de futur des de Ponent
