Una jove sense identificar ha mort aquest diumenge al Centre d'Assistència Primària (CAP) de Mollerussa (Pla d'Urgell), per causes que encara es desconeixen. La jove assistia al Festival The End of the World quan es va trobar malament i el servei preventiu del festival la va traslladar al CAP de la localitat i va avisar al Servei d'Emergències Mèdiques (SEM), que va atendre la jove i ja no va poder fer res per salvar-li la vida.
Ara, l'autòpsia haurà de determinar la causa de la mort. Mentrestant, els Mossos d'Esquadra n'investiguen la identitat, donat que en el moment de ser traslladada al CAP no portava cap documentació.
El Festival The End of the World s'ha celebrat per primer cop a Mollerussa, després de diverses edicions a la demarcació de Tarragona, i ha comptat amb més de 55 Dj's nacionals i internacionals, de música electrònica des de la tarda de dissabte fins aquest diumenge. El Festival l'ha organitzat una empresa privada.
Mor una jove al festival «The End of the World» de Mollerussa
La noia es va trobar malament i va ser traslladada al CAP de la capital del Pla d'Urgell, on va morir
Ara a portada
-
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat «Vam fer el que ens agradaria que fessin per nosaltres»: solidaritat veïnal a l’Albi amb els 590 afectats del tren Oriol Almacellas Verdés
-
Societat Els CAP i hospitals de Lleida funcionen amb normalitat l'endemà de l'apagada elèctrica Redacció
-
Publicat el 05 d’agost de 2018 a les 20:01
Et pot interessar
-
Societat Justícia inverteix tres milions en la modernització del centre de menors El Segre de Lleida
-
Societat La Diputació de Lleida amplia els terminis d'ajuts i impostos per l'apagada elèctrica
-
Societat Tàrrega reforça la seva resposta davant les apagades amb generadors
-
Societat Els generadors mantenen la ramaderia del Pirineu durant l'apagada elèctrica