Nadal ha repassat el calendari d'execució de les obres per estendre l'alta velocitat entre l'Estat i França, i ha dit que si les previsions es compleixen, una connexió ferroviària directa d'alta velocitat entre Barcelona i Tolosa per Puigcerdà no seria viable "ni a l'any 2200". Al 2020 està previst que finalitzin les obres del corredor de la mediterrània, i al 2030 les del corredor de la vessant atlàntica.
Nadal ha recordat que no serà fins al 2040 quan es finalitzi el perllongament del corredor de la mediterrània fins a Nimes i la frontera de Ventimiglia, i les previsions del govern espanyol són acabar l'execució del corredor central al 2050.
Nadal recomana "oblidar-se" de l'alta velocitat entre Barcelona i Tolosa per Puigcerdà

Ara a portada
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat 50.000 hectàrees de cultius afectades per la pedregada a Lleida, segons Unió de Pagesos Redacció
-
-
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 03 de juliol de 2009 a les 16:43
Et pot interessar
-
Societat Les obres d'una planta solar obliguen a desviar els vehicles en una sortida de Lleida
-
Societat Condemnat a 4 anys d'internament per intentar matar un company de residència a Lleida
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat Rehabilitació de la LV-2012 per millorar la seguretat a les Garrigues