La vicepresidenta del Govern, Neus Munté, ha assegurat que s'està investigant les causes de la inundació de la residència, que ha causat un total de quatre víctimes mortals. La consellera ha assegurat que "el grau de consternació és elevat", i després de donar el condol a les famílies ha remarcat que totes les informacions que tenia la Generalitat d'aquesta residència eren favorables, i que en cap de les visites que es va realitzar es van evidenciar problemes.
L'edifici estava construït al costat del riu Sió, i tenia un total de 67 places, 46 de les quals estaven concertades amb la Generalitat.
Quatre ancians ingressats a l'Arnau de Vilanova de Lleida
El conseller d'Interior, Jordi Jané, ha indicat que en la zona afectada per la inundació han estat les que dormien a la planta baixa de l'edifici, i que s'han pogut salvar cinc ancians que dormien en aquesta part de la residència. El conseller ha assegurat que quatre d'aquestes persones estan ingressades a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida, però que no es tem per la seva vida.
Neus Munté: «Totes les informacions que tenia la Generalitat sobre la residència eren positives»
La vicepresidenta del Govern assegura que s'estan investigant les causes de la inundació que ha provocat la mort de quatre persones a Agramunt | Cinc ancians que dormien a la zona afectada per l'aigua estan ingressats a l'Arnau de Vilanova
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 03 de novembre de 2015 a les 09:16
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
-
Societat
La Junta del Canal d’Urgell defensa la modernització com una necessitat i no un caprici
-
Societat
La «Deesa Nivaria», «Samsara» i «Horizonte de Logroño» triomfen al 61è Concurs de Vestits de Paper
