Divendres plujós, dissabte amb un sol radiant i diumenge... pluja de nou. El dissabte serà un dia de treva, amb molta estabilitat meteorològica, abans que un nou front de precipitacions arribi a Catalunya per començar la setmana amb aigua. Diumenge no serà una jornada de tempestes i fortes pluges arreu, però sí que pot descarregar puntualment de forma lleu i moderada en qualsevol punt del país al llarg de tot el dia.
A més, el Servei Meteorològic de Catalunya, ha activat un avís per vent a Osona, la Selva, el Vallès Oriental, el Ripollès, la Cerdanya, l'Alt Urgell, el Pallars Sobirà, el Pallars Jussà, l'Alta Ribagorça, i la Vall d'Aran.
Els núvols arribaran per l'oest. Les precipitacions es concentraran a l'interior de Catalunya. A la tarda, és probable algun ruixat aïllat al quadrant nord-est. Seran disperses i d'intensitat feble en general, i acumularan quantitats de precipitació entre minses i poc abundants. Els ruixats es concentraran, doncs, a les comarques de Lleida i Tarragona que, més localment, també podran arribar en altres punts del país.
La cota de neu se situarà al voltant dels 1.400 metres, malgrat que al Prepirineu occidental voltarà els 1.200 metres fins a migdia, i de manera local podria baixar fins als 900 metres al vessant sud del sector. A banda, a la tarda podrà baixar localment fins als 1.300 metres a l'extrem nord del Pirineu.
Nou canvi de temps i un diumenge amb inestabilitat
El dissabte serà un dia de treva entre la inestabilitat de divendres i un nou front de precipitacions
ARA A PORTADA
Publicat el 24 de novembre de 2018 a les 22:56
Et pot interessar
-
Societat L’Arnau de Vilanova vol incorporar un tercer robot quirúrgic Da Vinci
-
Societat Crítiques a la retirada dels tècnics de manteniment a l’helicòpter medicalitzat de Tremp
-
Societat Serrano jura com a Copríncep d’Andorra i es compromet amb els valors democràtics
-
Societat La UdL tindrà un nou rector al novembre
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida