La convocatòria està oberta fins al proper dia 20 de novembre i pel que fa als pisos en procés d’adjudicació, un es troba ubicat al carrer Estudis de Castellciutat i l'altre a la Plaça del Carme de la Seu. L’habitatge de Castellciutat té una superfície de 58,30m2 i tres dormitoris. El de la plaça del Carme té una superfície de 33,47 m2 i un sol dormitori.
Els destinataris d’aquests pisos han de ser joves menors de 35 anys, que estiguin empadronats al municipi amb un any d’antiguitat mínima i ininterrompuda, que no siguin titulars ni propietaris de cap altre habitatge, i que destinin el pis adjudicat a domicili habitual i permanent.
Els interessats poden adreçar-se a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de la Seu o al Punt Jove (Pl. del Carme), o bé consultar les bases i la documentació que cal aportar a la web www.laseu.cat, apartat OAC.
D'altra banda, totes les sol·licituds que es presentin per aquest procés d’adjudicació formaran part d’una llista d’espera, que servirà per cobrir les baixes que es puguin produir entre qualsevol promoció qualificada de lloguer per a Joves del municipi de la Seu d’Urgell. La llista tindrà una vigència de 2 anys.
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de novembre de 2007 a
les 15:29
Et pot interessar
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
-
Societat
El sector carni preveu créixer un 4% malgrat la incertesa internacional
