La convocatòria està oberta fins al proper dia 20 de novembre i pel que fa als pisos en procés d’adjudicació, un es troba ubicat al carrer Estudis de Castellciutat i l'altre a la Plaça del Carme de la Seu. L’habitatge de Castellciutat té una superfície de 58,30m2 i tres dormitoris. El de la plaça del Carme té una superfície de 33,47 m2 i un sol dormitori.
Els destinataris d’aquests pisos han de ser joves menors de 35 anys, que estiguin empadronats al municipi amb un any d’antiguitat mínima i ininterrompuda, que no siguin titulars ni propietaris de cap altre habitatge, i que destinin el pis adjudicat a domicili habitual i permanent.
Els interessats poden adreçar-se a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC) de l’Ajuntament de la Seu o al Punt Jove (Pl. del Carme), o bé consultar les bases i la documentació que cal aportar a la web www.laseu.cat, apartat OAC.
D'altra banda, totes les sol·licituds que es presentin per aquest procés d’adjudicació formaran part d’una llista d’espera, que servirà per cobrir les baixes que es puguin produir entre qualsevol promoció qualificada de lloguer per a Joves del municipi de la Seu d’Urgell. La llista tindrà una vigència de 2 anys.
ARA A PORTADA
-
«Els llaços grocs van ser un punt d'inflexió en el desacomplexament de l'extrema dreta a Catalunya» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Cinc detinguts pel matrimoni forçat d'una menor de 14 anys a canvi de 5.000 euros i 5 ampolles de whisky Redacció
-
-
Helena Kirchner obre les Festes del Sant Crist reivindicant el valor del passat com a clau per entendre el present Àlvar Llobet i Sotelo
-
El psiquiatre acusat d'estafar un pacient a Lleida torna a negar-ho a la repetició del judici Redacció
Publicat el 07 de novembre de 2007 a les 15:29
Et pot interessar
-
Societat
Brot de sarna a la residència Comtes d’Urgell de Balaguer: mesures d’aïllament en marxa
-
Societat
Alerten d'un senyal de l'A-2 amb el nom de Tàrrega escrit en castellà, en contra de la normativa
-
Societat
Els Mossos investiguen l’aparició d’onze bitllets falsos de 50 euros en una festa a Balaguer
-
Societat
L'acusat d'apunyalar la seva parella a Vielha es declara culpable i accepta 7 anys de presó
-
Societat
La família del jove mort a trets a Cappont el 2006 demana la reobertura del cas
-
Societat
Un detingut per un apunyalament a un menor en una baralla a Puigverd de Lleida
