El festival té com a propòsit la recuperació d’espais del patrimoni històric i cultural mitjançant l'art com a vehicle de transformació, així com la promoció d’artistes emergents.
Durant tot el dia, en un indret especial presidit per una capella romànica del s.XII, les intervencions artístiques d’escultors, pintors, actors, poetes, músics i artesans, entre d'altres, ens permetran gaudir i fer-nos sentir partícips d’aquesta transformació. Hi estan convidats tots els artistes (professionals, autodidactes, estudiants) que hi vulguin presentar els seus treballs. Enguany al festival es convoca també el ”1er concurs d'escultura”.
Si hi voleu participar entreu a www.caudelart.cat i, a l’apartat “II Festival del'ArT Oliana 2011”, hi trobareu les bases i els formularis d’inscripció de les diferents activitats.
Oliana es prepara per al Festival de l'Art
Les Dreugels del Castell d'Oliana es tornaran a mostrar en el marc d'aquest festival que enguany celebra la segona edició. El Festival de l'Art tindrà lloc el 2 de juliol.
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de maig de 2011 a les 17:11
Et pot interessar
-
Societat
Els millors plans per la Castanyada 2025 a Ponent
-
Societat
La Diputació de Lleida repararà la memòria dels 537 treballadors represaliats pel franquisme
-
Societat
El Tren dels Llacs arriba a final de temporada amb els vagons plens i un 9% més de passatgers
-
Societat
Cerima Cherries serà la primera empresa catalana a exportar cireres al mercat xinès
-
Societat
Els futurs científics de Lleida es posen la bata: 850 alumnes d’ESO experimenten amb la recerca biomèdica
-
Societat
Detinguda a Lleida un membre d’una xarxa internacional de tràfic sexual
