El festival té com a propòsit la recuperació d’espais del patrimoni històric i cultural mitjançant l'art com a vehicle de transformació, així com la promoció d’artistes emergents.
Durant tot el dia, en un indret especial presidit per una capella romànica del s.XII, les intervencions artístiques d’escultors, pintors, actors, poetes, músics i artesans, entre d'altres, ens permetran gaudir i fer-nos sentir partícips d’aquesta transformació. Hi estan convidats tots els artistes (professionals, autodidactes, estudiants) que hi vulguin presentar els seus treballs. Enguany al festival es convoca també el ”1er concurs d'escultura”.
Si hi voleu participar entreu a www.caudelart.cat i, a l’apartat “II Festival del'ArT Oliana 2011”, hi trobareu les bases i els formularis d’inscripció de les diferents activitats.
Oliana es prepara per al Festival de l'Art
Les Dreugels del Castell d'Oliana es tornaran a mostrar en el marc d'aquest festival que enguany celebra la segona edició. El Festival de l'Art tindrà lloc el 2 de juliol.
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de maig de 2011 a
les 17:11
Et pot interessar
-
Societat
Massiva i tranquil·la: Lleida tanca la festa major amb nota
-
Societat Detinguts tres homes i desmantellen una plantació de marihuana en una nau a Torrefarrera
-
Societat
Del campanar al pantà en un minut: neix la tirolina més llarga de Catalunya
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 9 i 10 de maig
-
Societat
L'evolució de les energies renovables: plaques solars damunt de fruiters o a l'aigua
-
Societat
La UdL vol avançar cap a la internacionalització de la formació dual
