La majoria dels pacients ingressats amb Covid-19 a les UCI dels hospitals Arnau de Vilanova i Santa Maria de Lleida estan afectats per la variant delta i, de moment, no es té constància de cap cas de la soca d'òmicron a les unitats de crítics dels equipaments sanitaris públics de la capital del Segrià.
Així ho ha explicat el cap de servei de Medicina Intensiva de l'Arnau de Vilanova, Jesús Caballero, que ha detallat que encara hi ha malalts on s'està pendent de saber de quina variant s'han contagiat.
Dels 25 llits d'UCI amb pacients Covid, divuit els ocupen homes i set més són dones. A més, un 56% dels malalts crítics d'aquests hospitals no s'han vacunat, mentre que no n'hi ha cap que ho estigui després d'haver rebut tres dosis del vaccí.
Òmicron no entra als hospitals lleidatans; cap ingressat s’ha contagiat amb aquesta variant
Més de la meitat dels pacients que estan ingressats a les unitats de crítics de la capital del Segrià no estan vacunats
ARA A PORTADA
Publicat el 31 de desembre de 2021 a les 13:11
Actualitzat el 31 de desembre de 2021 a les 13:16
Et pot interessar
-
Societat L’Arnau de Vilanova vol incorporar un tercer robot quirúrgic Da Vinci
-
Societat Compromís del Parlament per garantir heliports nocturns al Pirineu abans de mitjans de 2026
-
Societat Crítiques a la retirada dels tècnics de manteniment a l’helicòpter medicalitzat de Tremp
-
Societat Serrano jura com a Copríncep d’Andorra i es compromet amb els valors democràtics
-
Societat La primera onada de calor de l’estiu: 40 graus a Lleida
-
Societat La UdL tindrà un nou rector al novembre