Operadors del sud-est asiàtic, en concret de Corea del Sud; dels Estats Units i d'Alemanya s'han interessat pel sector industrial i logístic de Torreblanca-Quatre Pilans de Lleida.
El desenvolupament d'aquest sector, que impulsen Generalitat i Paeria, permetrà posar al mercat 240 hectàrees de nou sòl industrial especialment pensat per acollir grans empreses. Inclourà una estació ferroviària intermodal per a mercaderies i també vol ser un "referent" en l'àmbit energètic.
Així, incorporarà energia fotovoltaica a les cobertes de les edificacions però també tindrà plantes fotovoltaiques d'autoproveïment per atendre la demanda de tota l'àrea. La previsió és que les obres per desenvolupar el sector de Torreblanca-Quatre Pilans comencin el 2023.
Operadors de Corea del Sud, EUA i d'Alemanya s'interessen pel polígon Quatre Pilans
Societat
El sector industrial incorporarà plantes fotovoltaiques per atendre la demanda energètica de l'àrea
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de febrer de 2022 a
les 16:37
Actualitzat el
10 de febrer de 2022 a les
16:41
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen per extingir un foc a l’abocador de Tàrrega
-
Societat
La Transsegre davant d’un canvi d’època
-
Societat
La Transsegre suspèn les dues baixades per l’extrem risc d’incendi
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 189 km/h a la C-14, a l'Alt Urgell
-
Societat
La Transsegre denuncia el robatori de senyals i alerta que la prova podria no celebrar-se
-
Societat
Els Mossos identifiquen la dona trobada morta el 3 de juny al Segre
