Queda molt fi de gust, l'heu de provar, ja veureu com us agradarà
Ingredients per a 4 persones:
100 gr. de sucre
2 ous
1 taronja
60 gr. de mantega
150 gr. de farina amb llevat
1 iogurt natural
Ratlleu una mica de pell de taronja ben rentada i extraieu-li el suc. Reserveu.
Bateu els ous amb el sucre fins a obtenir una barreja blanquinosa, uns 8-10 minuts.
Afegiu-hi la mantega fosa, el suc de la taronja i la ratlladura, remoure bé.
Incorporeu la farina amb llevat tamisada i barregeu.
Afegiu el iogurt i integreu-lo en la barreja.
Aboqueu en un motlle de silicona i introduïu-lo en forn preescalfat a uns 180º durant uns 30-35 minuts.
Deixeu temperar, desemmotlleu i un cop fred escampeu-hi sucre en pols i una mica de ratlladura de taronja.
Al plat es poden afegir uns grills de taronja tallats al viu.
NOTA: Si no teniu farina amb el llevat incorporat, es pot posar la mateixa quantitat de farina i s'afegeix mig sobre de llevat en pols.
** Si no fem servir un motlle de silicona, s'ha de passar una mica de mantega per tota la superfície i després enfarinar-lo, sacsegeu l'excés d'aquesta abans de posar la massa.
** Quan tinguem la massa a punt d'enfornar donar uns copets amb el motlle sobre el taulell perquè es reparteixi bé aquesta en tot el motlle, sortiran bombolletes d'aire.
** Amb una mica de xocolata està deliciós.
ARA A PORTADA
-
Societat Ajuntaments de Lleida alerten del perill de veure l'eclipsi en zones no segures Agència Catalana de Notícies
-
Successos L'incendi de Senet ja ha cremat 44 hectàrees i amenaça el parc nacional Pau Espí Solé | Natàlia Pinyol
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Successos Tàrrega analitza els excrements trobats a les piscines municipals per identificar-ne l'autor Pau Espí Solé
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
Publicat el
25 de gener de 2016 a
les 23:00
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
