popular han invertit ja a la seu prop de dos milions d'euros i ara invertirem 400.000 més a la Porta dels Apòstols". Així ho ha indicat aquest dissabte el vicesecretari de comunicació del PP, Pablo Casado, durant la visita que ha realitzat a la catedral.
"El que volem és que a Catalunya, en lloc de parlar tant de com separar-nos, reivindiquem el patrimoni històric. Això és de tots els espanyols de la mateixa manera que Espanya és de tots els catalans", ha reblat Casado, que ha donat suport al candidat lleidatà José Ignacio Llorens.
Pablo Casado reivindica la Seu Vella com un patrimoni «de tots els espanyols»
El vicesecretari de comunicació del PP defensa les inversions que ha fet el govern del PP al patrimoni de Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juny de 2016 a les 21:36
Et pot interessar
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida
-
Societat Catalunya preveu una collita de pera un 43% més gran que la de l'any passat, però encara per sota de la mitjana
-
Societat Dos germans de Bellpuig reben una reclamació d’Hisenda per una multa del seu pare ja difunt
-
Societat El turisme a Lleida es concentra en pics d’estiu i hivern, amb comarques que quintuplican la població
-
Societat La coca de recapte, estrella del Sant Joan a Lleida