El conductor d'un tot terreny ha mort atropellat pel seu propi cotxe després de baixar del vehicle per revisar una avaria mecànica. Ha passat aquest dissabte al voltant de les 23:30 hores al camí de Sant Miquel a Vallbona de les Monges (Urgell). El Servei Català de Trànsit (SCT) ha informat que la víctima tenia 53 anys i que amb ella, viatjaven tres persones més, que han sortit il·leses del sinistre.
En el moment en què el conductor ha baixat del vehicle per revisar-lo, ha saltat el fre de mà, ha acabat pujant a un talús i ha bolcat. Així, l'home ha quedat atrapat i mort. Arran de la incidència, s’han activat dues patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i dues dels Bombers de la Generalitat.
Segons dades provisionals, amb aquesta víctima són 84 les persones que han mort en un accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Pateix una avaria mecànica, baixa a solucionar-la i mor atropellat pel seu propi cotxe a l’Urgell
És el que li ha passat aquest dissabte a la nit a un veí de Barcelona de 53 anys, que viatjava per Lleida amb tres acompanyants més que han sortit il·lesos del sinistre
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juliol de 2022 a les 11:49
Et pot interessar
-
Societat Continuen els treballs per reparar la fuita d'aigua a la presa de Rialb
-
Societat Patrulles conjuntes a Mollerussa per frenar els comportaments incívics durant l'estiu
-
Societat L’embassament de Sant Antoni desaigua per excés de cabal a la Noguera Pallaresa
-
Societat 2on Congrés Català de Repoblament
-
Societat Ipcena exigeix retirar un gran abocament amb amiant a Juneda
-
Societat Lleida reforça la seguretat al Centre Històric amb noves càmeres de vigilància