El conductor d'un tot terreny ha mort atropellat pel seu propi cotxe després de baixar del vehicle per revisar una avaria mecànica. Ha passat aquest dissabte al voltant de les 23:30 hores al camí de Sant Miquel a Vallbona de les Monges (Urgell). El Servei Català de Trànsit (SCT) ha informat que la víctima tenia 53 anys i que amb ella, viatjaven tres persones més, que han sortit il·leses del sinistre.
En el moment en què el conductor ha baixat del vehicle per revisar-lo, ha saltat el fre de mà, ha acabat pujant a un talús i ha bolcat. Així, l'home ha quedat atrapat i mort. Arran de la incidència, s’han activat dues patrulles dels Mossos d’Esquadra, dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) i dues dels Bombers de la Generalitat.
Segons dades provisionals, amb aquesta víctima són 84 les persones que han mort en un accident de trànsit enguany a la xarxa viària interurbana de Catalunya.
Pateix una avaria mecànica, baixa a solucionar-la i mor atropellat pel seu propi cotxe a l’Urgell
És el que li ha passat aquest dissabte a la nit a un veí de Barcelona de 53 anys, que viatjava per Lleida amb tres acompanyants més que han sortit il·lesos del sinistre
ARA A PORTADA
-
-
-
La Sibil·la tancarà les portes després de gairebé 20 anys d’història al Turó Oriol Almacellas Verdés
-
El «Rovelló» torna a córrer: Josep Vallverdú presenta una nova aventura als 102 anys Oriol Almacellas Verdés
-
L’Aquelarre de Cervera 2025 recrearà «La Flauta Màgica» amb foc, música i festa Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 10 de juliol de 2022 a les 11:49
Et pot interessar
-
Societat Balaguer impulsa un pla pioner per protegir infants i joves de l’abús digital
-
Societat La Seu Vella de Lleida atrau més visitants i reforça la seva oferta cultural aquest estiu
-
Societat Salvem Vallmanya acusa el Govern d’arribar tard i reclama una actuació urgent
-
Societat El nou Pla de Barris i Viles arribarà també a Lleida amb ajuts de fins al 90% per als municipis petits
-
Societat La Casa Vallmanya d’Alcarràs, declarada Bé Cultural d’Interès Nacional
-
Societat L’Arnau posa en marxa el nou edifici de consultes externes