La guerra entre la directiva del Lleida Esportiu i les penyes de club ha viscut aquest dimarts un nou capitol més amb l'anunci per part del president d'expulsar alguns socis. En roda de premsa, Albert Esteve ha mostrat la seva decisió de no permetre més actituds bel·ligerants per part de les penyes, i ha explicat el motiu de la seva absència a la llotja el passat diumenge en el partit que va enfrontar el Lleida contra el Villarreal B i en el que es van sentir càntics contra ell i la resta de membres de la junta.
"Si arribo a anar al palco hagués crescut la crispació", ha dit Esteve, que ha reconegut que els problemes amb les penyes del club s'ha fet insostenible. Per aquest motiu, el propietari de l'entitat lleidatana ha indicat que el club ja no reconeix aquestes penyes atenent que no han actualitzat les inscripicions.
Per què Esteve no va anar a la llotja del Camp d'Esports el passat diumenge?
El president del Lleida Esportiu ha trencat amb els col·lectius d'animació del club
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’octubre de 2016 a
les 17:35
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Els agricultors de Ponent adapten les jornades per la calor extrema amb puntes de fins a 43 graus
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
