Luis Pereira creu que els problemes econòmics del Lleida Esportiu són “desproporcionats”.
En una entrevista de LleidaTV, l’empresari que vol comprar el club als germans Esteve calcula que el pau de l’entitat the una profunditat que arriba als set milions d’euros, una xifra que supera les expectatives que tenia a l’hora d’encarar l’operació de compra.
Pereira també apunta que el seu tarannà és diferent als dels actuals amos del club, i ja ha parlat com si donés per fet que el Lleida Esportiu serà seu. “Vull implantar una filosofia d’unitat” ha explicat l’empresari gallec, que està a la ciutat per avançar en l’operació de compra.
Pereira veu massa deute al Lleida Esportiu
Creu que hi ha un forat de set milions, una xifra que supera les seves expectatives
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 03 de novembre de 2021 a les 23:33
Actualitzat el 03 de novembre de 2021 a les 23:41
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot