El Lleida Esportiu no guanya per a disgustos. A la marxa dels jugadors que acabaven el contracte se li ha sumat, en les darreres hores, la possible sortida del porter Ivan Crespo, un dels puntals de l'equip aquesta temporada i que hauria estat temptat pel Racing de Santander.
El club càntabre hauria convençut el jugador, però faltarà que es posi d'acord amb el Lleida Esportiu atenent que Crespo és un dels jugadors que té contracte amb l'entitat lleidatana, per la qual cosa el Racing hauria d'abonar, probablement, la clàusula de recisió, que és de 150.000 euros.
Perilla Ivan Crespo
El Racing de Santander s'interessa pel porter, a qui ja hauria convençut | El club hauria de negociar, però, amb el Lleida, ja que Crespo té contracte en vigor
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juliol de 2016 a les 16:05
Actualitzat el 10 de juliol de 2016 a les 16:18
Et pot interessar
-
Societat Bungalous amb futur: la Pobla de Segur els rehabilita per allotjar els alumnes de muntanya
-
Societat Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu