El Lleida Esportiu no guanya per a disgustos. A la marxa dels jugadors que acabaven el contracte se li ha sumat, en les darreres hores, la possible sortida del porter Ivan Crespo, un dels puntals de l'equip aquesta temporada i que hauria estat temptat pel Racing de Santander.
El club càntabre hauria convençut el jugador, però faltarà que es posi d'acord amb el Lleida Esportiu atenent que Crespo és un dels jugadors que té contracte amb l'entitat lleidatana, per la qual cosa el Racing hauria d'abonar, probablement, la clàusula de recisió, que és de 150.000 euros.
Perilla Ivan Crespo
El Racing de Santander s'interessa pel porter, a qui ja hauria convençut | El club hauria de negociar, però, amb el Lleida, ja que Crespo té contracte en vigor
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juliol de 2016 a les 16:05
Actualitzat el 10 de juliol de 2016 a les 16:18
Et pot interessar
-
Societat
Una avaria en un Avant deixa prop de 250 passatgers atrapats a Lleida
-
Societat
Ben Harper, Santiago Auserón i Asian Dub Foundation, caps de cartell del Mud
-
Societat
Ferrocarrils començarà a operar a l’estiu amb els quatre nous trens a les línies de Lleida a Cervera i Terrassa
-
Societat El tren de Lleida-La Pobla incrementa l'oferta i ajusta els horaris a partir del 19 de gener
-
Societat
El Parc Astronòmic del Montsec tanca el 2025 amb més de 30.000 visitants
-
Societat
Mor Josep Porta, pare de la memòria visual de Lleida
