Tres accidents de cotxe en només un matí en el mateix punt de la carretera C-13 dins el terme municipal de Llavorsí, entre aquesta població i Rialp, han estat el detonant perquè el Consell Comarcal del Pallars Sobirà i l'Ajuntament de Llavorsí demanin conjuntament al Servei Territorial de Carreteres una solució immediata.
Els tres accidents s'han produït aquest mateix matí, però no han estat els últims darrerament. En pocs dies s'han produït un total de 13 accidents en aquest mateix punt i tots han coincidit amb dies de pluja. Un d'ells, el de més gravetat, va acabar amb dos persones ferides, una d'elles de gravetat.
Per aquest, els dos ens reivindiquen que es faci una actuació urgent en aquest tram, d'uns 400 metres. L'alcalde de Llavorsí, Josep Vidal, ha explicat que s'hi hauria de col·locar una capa de paviment antilliscant per evitar més accidents. De la seva banda, la vicepresidenta del Consell Comarcal, Anna Panisello, ha dit que cada cop que plou hi ha accidents en el mateix punt i ha demanat una solució per posar fi a aquesta problemàtica i evitar nous accidents.
El Consell Comarcal farà arribar un informe detallat a Carreteres perquè prengui les mesures adients. L'Ajuntament de Llavorsí ha fet una carta en el mateix sentit que s'adjuntarà a l'informe del Consell. Un cas similar va passar fa uns mesos en un altre punt del mateix tram de la carretera. L'acumulació de reiterats accidents en dies de pluja va fer que es fes una actuació urgent i es canvies el ferm en aquest punt de la via.
Preocupació al Pallars per l'acumulació d'accidents en un mateix punt a Llavorsí
Societat
El Consell Comarcal i l'Ajuntament reclamen a Carreteres pavimentar amb antilliscant uns 400 metres de via
ARA A PORTADA
-
Successos Detingut un noi per una presumpta agressió sexual a dues nenes en una piscina de Balaguer Redacció
-
Terra Reclamen modificar una cursa de muntanya al Pirineu per protegir una ossa amb tres cadells Arnau Urgell i Vidal
-
Societat El TSJC obliga una fleca de Balaguer a readmetre una treballadora acomiadada durant una baixa Redacció
Publicat el
13 d’octubre de 2016 a
les 16:36
Et pot interessar
-
Societat
La pressió de la gran distribució enfonsa els preus de la fruita de pinyol, segons Afrucat
-
Societat
El Govern s’obre al desdoblament de la C-13 entre Lleida i Balaguer
-
Societat
Contra la mortalitat i a favor del medi ambient: Camarasa reforça el control a la llera del Segre
-
Societat
La fumera d’un incendi a Lleida provoca alarma i desallotjaments a Gardeny
-
Societat
Registren un centenar de furts i robatoris a la collita del Baix Segre
-
Societat
L’incendi de la Llitera no avançarà més però l’extinció s’allargarà el cap de setmana
